and I wanna be where you are

Jag har börjat att "tweeta" på Twitter.com. HÄR kan ni se vad jag skriver med max 140 tecken. Det funkar faktiskt helt okej. Hittils har jag bara skrivit 4 gånger, men jag blev ju medlem igår så!
Idag hade vi snabbhetsövningar på MIS lektionen utomhus. Jag var dock inte med. Lunch sedan, ganska god mat för en gångs skull. köttfärssås och spagetti samt fräsch sallad. Inte alls fel. Därefter hade vi natur. Tråkigt som bara den, och eftersom vi ska göra hela 60 frågor känns det inte ens som om man kommer framåt. Efter det var det studiepass, där jag knappt hann göra någonting eftersom alla behövde hjälp med matten hela tiden. Och eftersom jag verkade vara den enda som förstod mig på det vi gjorde, fick jag hjälpa till. Men då lärde jag mig allt ännu bättre iallafall. Sen tog man cykeln hem och hamnade här. Ska skriva klart engelskan alldeles strax och sedan käka. Träning vid 19 idag till 20.40. Inte alltför taggad, men man får väl bita i det sura äpplet och träna för overallens skull. Har sjukt med träningsvärk sen i måndags och tisdags, så känner mest för att ligga hemma i sängen. Nu ska jag göra engelska, vi hörs och syns.


SKAFFA TWITTER!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0