But can you go back once you know

Okej, ändrat lite mer i bloggen. Lyckades fixa bort texten över min nya fina header och så ändrade jag lite i färgerna, som ni säkert redan märkt. Dock är jag inte klar än, men jag orkar inte sitta och trixa med det här nu känner jag. Ska sätta mig vid köksbordet med tidningen och hårdmackor och mysa av att solen skiner på som sjutton utomhus.
Dagen idag har väl varit helt okej bra. Först visste jag inte riktigt om jag skulle klara av att gp till skolan då mitt hår blev heeelfel. Håret längst fram vid pannan är rött medan resten är chokladbrunt. Inte så jättesnyggt meeeen jag får stå ut till jag åker utomlands typ. Då kanske jag kan sola fram min naturliga hårfärg(ja, man kan ju alltid drömma), eller åtminstonde få min utväxt att se naturlig ut liksom. Aja, idag hade vi endast MIS, natur och studiepass(matte). Dagen gick fort och vips satt man på cykeln tillbaka hem igen.
Min syster får sin nya lägenhet idag, så jag ska dit och kolla in den, samt äta en muffins! Och endast en. Sen ska jag nog ut på en kortare promenad. Men nu orkar jag inte sitta här mer. Vi hörs kanske senare, pusss

Lägger in den här videon för att den får mig glad!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0