cause I can't sleep and I can't even dream

Jag tycker verkligen att ni borde läsa den här bloggen. På kort tid har den blivit en av de bloggar jag följer mest av alla, så läs den! Tjejen skriver vettiga saker och har en grymt fin klädstil. Check it out

Dagen har hittills varit trevlig. Och trevligare blir den kan jag tänka mig. Som alla vet är det Valborg idag. Den dagen typ alla ungdomar dricker mest skulle jag tro. Jag ska iallafall inte dricka. Gör det inte annars, så varför göra det nu? Ska istället käka gooooooood mat hemma hos Anders med Mamma syster och Kajsa. Sen ska väl Kajsa och jag hem till lägenheten för massa godisätande och kanske film eller majbrasa. Ska bli väldigt trevligt.

I skolan hade vi bara matte och engelska. Skulle slutat halv2 men vår engelskalärare släppte oss tidigare, så vi slutade väl 20 i 1 tror jag. Tog en promenix hem, med en omväg förbi stan. Jonis var så snäll och gick med mig(kanske berodde det på att han missade bussen) så jag tog en omväg ner på stan för det var dit han skulle. Inte mig emot då det är så fint väder ute! Alldeles strax ska jag baka en vit kladdkaka. Man har alltså vit choklad istället för kakao. Till det creme fraiche kräm och granatäpple. mmmmmm längtar redan till jag får äta av den!
By the way så åker jag om 15 dagar. PUSSSS

Juste, kolla in den här tjejen också!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0