Det finns inte mycket mer att säga nu

Härliga väder. Underbara härliga väder. Underbara, fantastiska, härliga väder. Chinos och t-shirt + efterlängtade vita tygskorna. åhå vad jag älskar't!
Påsklov och godis gör det inte värre heller. Låt veckan aldrig ta slut.

Igår satt jag ute någonstans nära gryta ensam och lyssnade på musik i solen. Hur jag hamnade där är en kort och smärtsam historia. Jag skulle promenera hem till pappsen på gryta från mamma på gideonsberg. Efter jag gått i kanske 20 min ringde jag min mor och hon var tvungen att komma och hämta mig eftersom jag trodde jag skulle kräkas. Mina fötter gjorde så fruktansvärt ont att jag inte var jag skulle ta vägen. Satte mig därför ned och väntade på mami. Fick skjuts till pappa där jag var en stund till jag skulle på Rönnby - Balrog, semifinal 2 i K-borg. Tyvärr blev det en förlust för tigrarna och därmed är det slutspelat för den här säsongen. De slutade alltså trea, precis som vi i SM. Åkte hem till papi igen där det bjöds på födelsedagspåskmat(papi fyllde 47), budapest tårta och kladdkaka. På kvällen lekte jag med alice och kajsa. Sov hos mamma sen.
Idag har jag bakat rulltårta här hos Anders och snart ska vi äta påskmat. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske träffar jag Kajsa, kanske göra jag något annat, kanske är jag bara hemma och äter upp allt påskgodis man fått.
Men nu är det mat, så vi hörs.

Vill bara tillägga att Håkan passar underbart i sånt här väder!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0