Dry the tears and look somewhere above him

Ibland känns allt hopplöst, men då hjälper det om man umgås med människor som bryr sig om och älskar en.

Okej. Dagen har väl i stort sett varit bra, förutom att mitt humör sjönk avsevärt runt kvart över 8. Jag tror jag skrev om att jag varit på björnön idag och promenerat i en och en halv timme. Sen satt jag på balkongen i solskenet och läste "Män som hatar kvinnor" till klockan slog 16. Då åkte jag med mami och handlade på Coop, och jag övingskörde därifrån hem till Anders. Fick motorstopp i en rondell. Men blev inte så värst pinsamt då det inte var för många bilar bakom mig. Lagade sedan mat hemma hos Anders. Rostade rotfrukter och kyckling med örtsås. Väldigt gott och pointsfattigt. Sen körde jag hem från Anders också. Väl hemma sänktes då mitt humör och jag cyklade då med syster till IcaEttan för att hyra film. Calet blev Wes - En triller som var mycket obehaglig men bra. Snart ska jag väl lägga mig och sova. Imorgon ska jag tjäna lite pengar genom att tvätta fönster, om det inte regnar såklart, och sen kanske en tripp till stan. Ny vårjacka och skor behöver inhandlas. Eller kanske något av de miljoner härliga andra kläder jag kollat in? Ja, vi får se imorgon. Pussss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0