En dag när drömmen når fram, när vägarna möts förstår vi varann

Jag har inte pluggat någonting när jag kom hem idag. Inte heller har jag varit ute och motionerat. Nej, jag har gjort en smoothie och legat i sängen med datorn framför mig. Lyssnat på säkert 100 låtar, inte hela såklart utan mest letat nytt. Några gobitar har jag hittat, ett urval kommer nedan

Metronomy
Hockey
Augustana
The Gaslight Anthem
The xx
Phantom
Polly Scattergood

Jag har också lyssnat på gammal musik som ted Gärdestad, Tommy Nilsson, Ulf Lundell, Tomas Ledin och så. Ibland är det sådana daga rockså. Nu måste jag skynda mig, avslutningsmiddag med innebandyn. Tjingeling!


Något att säga?
Postat av: Fredrik Carlsson

Tja Emma! Underbar läsning som vanligt, min blogg är igång igen för övrig (:



http://www.regnsolsken.blogspot.com/

2009-04-29 @ 23:09:45
URL: http://www.regnsolsken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0