I cried a river over you

men det är sista gången. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. I'll be fine.

Kort skoldag. Endast innebandy och mattestuga på morgonen. Cyklade hem och pluggade. Skrev klart kanske tre artiklar och svarade på fyra engelskauppgifter, väldigt nöjd över mitt arbete. Hämtade också mitt pass(jag ser blåååst och s n e ut på kortet) och handlade på coop. Därefter cyklade jag nästan dn irekt till träningen nere på apalby. Ganska lugnt träning ändå, men mycket springa. Avslutade med lite styrka. Ska snart äta fisk och potatis. mums. Jag har blivit något av en fiskälskare. Jag gillar alla sorters fisk och ibland kan jag verkligen längta till jag får äta fisk. Fisk-Emma.
Ikväll är det cityakuten som gäller, sen sängen. Har inte så mycket mer att skriva om idag. Förutom att Alice och jag har kommit på ett nytt ord, Sittsam. Fundera ut vad det betyder, ni. HÖRS
The All American Rejects - It Ends Tonight

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0