I keep waiting for you but you never come

Först var Forsbergsfamiljen här och åt igår. Jag åkte sedan hem till kajsa och kollade på This Is England samt åt min Norska Diamtårta. Måste säga att den fick godkänt, men kunde smakat mer! Cyklade hemåt runt 00 och fick upptäcka fyra lite halvberusade 40plusare i vardagsrummet. Fick genast beröm för min tårta och självklart stannade jag då i köket och pratade med dem. Vem är inte svag för smicker? Satt väl upp till lite efter 1 innan jag ville försöka sova. Somnade dock inte förrän lite innan 3. Då hade Forsbergsfamiljen gått hem, mamma och anders stökat färdigt i köket och syster kommit hem. Vaknade iallafall nu runt 10 i 11. Hör nu att mamma vaknat så ska nog gå upp och käka frukost med henne innan jag ska duscha och hitta på något. Vi ses och hörs


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0