I'm a mess and it starts to show

Ett tag sen sist, men jag har varit upptagen med massa. Eller, skämtade lite där. Jag har bara varit lat och inte gjort någonting i princip. Men igår var det full rulle! SM-finalerna i Globen. Herr och Daminnebandy i världsklass. Borde det varit iallafall. Damfinalen var bara seg och ingen stämning in tha glooob alls. Eller, Faluns klack lät ändå rätt mycket, men när man sedan hörde Warbergs klack(som förresten tog upp en hel kortsida) var Faluns klack ett minne blott. Warbergsklacken var ett hav av blåa människor som alla hoppade i takt, sjöng sköna ramsor och hejade fram sitt lag i 60 minuter. Kul att se, och det gav faktiskt lite längtan att själv göra så någongång. Men tråkig som jag är hejar jag direkt int epå ett lag så mycket. Inte ens mitt eget lag tror jag. Dagen igår var iallafall väldigt bra och rolig. Bilder finns på Charlottes blogg. Kvällen spenderades hemma på Gryta i sällskap av pappa och Lena samt Lennart och Pernilla. Rätt trevligt måste jag erkänna.
Idag försökte jag gå ut och springa, men som jag anat är de nyinköpta löparskorna för små och ger skavsår, samt att de gör att mina fossingar gör ont! Synd på så fina skor, men det är bara att köpa nya. Åkte istället hem till mamma där jag lagade mycket god soppa(potatis, morötter, lök och champinjoner). Sen skulle jag plugga men satte mig här. Men nu ska jag ta tag i saken och göra någon sida i matteboken. Sen åker jag till barkarö för att fira mosters man och därefter blire tacos hemma med el familia. Pusss

Något att säga?
Postat av: Amanda

Okej! Vad smakear den då? Tack för tipset i alla fall! :)

2009-04-21 @ 16:01:22
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0