Och inga drömmar som jag har kan bli för stora

Idag har jag varit i skolan från halv10 till halv2. Dagen var ganska lugn. Vi fick tillbaka Matteproven och jag hade gjort ett helt fantastiskt prov enligt migsjälv, fick poäng på ALLA uppgifter. Första gången någonsin(förutom den gången jag fick alla rätt i 7an). En till fantastisk sak är att jag lyckades få tillräckligt många poäng så att jag fick ett stabilt VG! Underbart. i matteB också. Är väldigt stolt över mig själv faktiskt. Resten av dagen har jag levt på det här. Nejdå, det var glömt redan efter lunch. Vi hade sedan bara MIS, och på den hade vi bildspelsprov. Gick väl finfint för mig. Det tog ca 1.5h för mig att cykla hem. Först cyklade jag i snigeltakt med Alice och Jonis(Alice hade inte cykel och Jonis ville inte vara kvar i skolan ända till hans mamma skulle hämta honom) till Vallby typ. Där stod vi sedan och pratade kanske 25 minuter i värmen. Sen splittrades vi alla och jag cyklade hemåt. Stannade då vid min systers nya lägenhet och stannade där ett tag. Sedan cyklade jag sista biten hem. Var väl hemma runt 15 kanske. Åt mellis och tittade på Vänner. Skrattar massvis till varenda avsnitt. Älskar't. Vid 18 gick jag ut på en promenad och kom hem runt 19. Började då genast hjälpa till att göra hemmagjord pizza. Mm, gud så gott. Ikväll klockan 21 är det Criminal Minds och man har en timmes tittade på snygga Reed, eller Matthew Gray Gubler som han heter i verkligheten. Imorgon ska jag äntligen träna innebandy i skolan. Första gången på mja, hur långt kan det vara, 2 och en halv vecka kanske. Ska bli kul faktiskt. Skönt att känna på klubban lite.  Nej, nu är det pizzatime! Hörs


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0