Part of the beauty of falling in love with you is the fear you won't fall

JAG ÄLSKAR VÄDRET
Våren är här nu. Fast alla snöhögar inte är borta och löven inte har kommit på träden, så är det vår. Jag har sett blommor som börjat komma upp ur jorden och alla småflugor som varit borta hela vintern. Har nästan saknat dem. Men bara nästan. Och nu är det ju påsklov också! Inte helt fel det inte. Sälen på söndag och kommer hem på torsdag morgon. Sen är det ju påskhelg med påskägg och annat trevligt. Å vad det är skönt med lov.

Idag tvungade jag migsjälv ur sängen halvsovande. Var hur trött som helst! Längesen jag gick upp kvart i 7 en fredag, tränade ju idag innebandy på wenströmska. Och Alice skulle med så var tvungen att cykla hemifrån 20 i 8.. Men inte fyskam det heller. Solen sken och det var skönt ute. Dock glömde jag mössan så öronen blev mycket röda. På innebandyn spelade dem mest match jag jag stod över det för jag visste inte hur förkylningen skulle reagera om jag blev alldeles för trött. Sköt istället lite basket med Elin och Alice. Sen cyklade jag och alice hem i äppeltakt. När jag kom hem käkade jag lite och kollade ett gammalt Greys avsnitt. Ni vet det när DrSloan blir slagen av DrShepherd? Ja, det iallafall.  Väldigt bra avsnitt, och jag kommer ihåg när det sändes här i sverige första gången, och att jag diskuterade med Emelie och resten av Greystjejerna i gamla 9a. Mm, härliga tider. Saknar faktiskt någon i min klass nu att prata sådant med.

Nej, nu blir det dusch eller något annat. Känner för att baka något, men vet inte vad.. Hörs!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0