Repeatedly reminded by the looks on their faces

Idag började mitt nya liv. Jag åt havregrynsgröt med äpple, knäckebrödsmacka med skinka och paprika samt ett glas lättmjölk till frukost. Inte alltför gott, men det är bara att vänja sig. Efter frukosten tvättade jag fönster. De blev skinande rena. Nejdå, jag ser knappt någon skillnad, men rena är dem! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska iallafall äta lunch, och jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Funderar på att göra en sallad. Gud så roligt det här med att räkna points är alltså. Tänka på allt man stoppar i sig, usch vad det är jobbigt. Men, som jag sagt tidigare. Vill man vara fin får man lida pin. Så i fyra veckor ska jag stå ut, sen får vi se vad jag gör när jag kommit hem från Samos. Nej, nu blir det lunchätning. Pussss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0