The start - a simple touch

Igår, lördag, kväll övningskörde jag med Anders på gryta från 21 till 22.30. Det gick finfint och jag körde i min första rondell samt mina första rödljusen. Och inte ett enda motorstopp! Riktigt stolt över mig själv nu alltså. Sen kollade jag på "Djävulen Bär Prada" med mamma här hemma i lägenheten. Åt upp en av chokladhararna jag fått i påskäggen. Imorgon ska jag övningsköra en stund till tror jag. Sen skulle jag gärna åka ut till björnön kanske, och promenera en stund. Skulle ju vara fint väder imorgon, eller egentligen idag, också och då vill jag passa på att vara ute. På kvällen ska jag nog träffa madde. Kanske blir det lite mer bubbelbad? Ja, det hoppas jag iallafall på! Imorgon/idag är också sista dagen innan mitt nya liv börjar. Jag ska nämligen börja med viktväktarna. Alltså ska jag räkna points och jag får endast äta 18 points per dag, om jag inte rör på mig. Hjälp jag kommer att bli knäpp. Men vill man vara fin får man lida pin, eller vad säger man? Nej, nu blir det att sova. Godnatt


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0