Then you left me broken hearted

Jag har fått en otäck äcklig vagel precis under ögonfransraden. Den är så liten att den knappt syns, men irriterar ögat till det yttersta. Blir snart galen. Har även jätteont i huvudet och är sjukt trött. Känner att jag inte gjort det jag borde den här helgen och att jag ligger efter i artikelskrivning. Sen har jag inte heller rört på mig på hela helgen och ätit massor med mat, godis och dricka. Jag får ta nya tag imorgon helt enkelt. Ibland måste man skriva och klaga på alla smågrejer som egentligen inte är så jobbiga. För ibland känns det skönare att ta fokus på småsakerna eftersom allt annat känns för stort och jobbigt att tänka på.
Idag har varit en bra dag med mycket sol, och jag har också upptäckt min nya favorit i Ramlösa vatten, nämligen päron med citronmeliss. Rekommenderas starkt.
Måste bara lägga upp den här bilden och skryta lite. Är nöjd med hur jag hade ställt in kameran när jag tog den här bilden. Tyckte den blev väldigt fin faktiskt.



puss
Razorlight - America

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0