Where trouble melts like lemon drops

För kanske 1 år och 5 månader publicerade jag något i stil med - Om 100 år från nu, kommer det alltid vara du, när jag blundar. Det menade jag då, men nu vet jag att det inte är så, och jag har kommit förbi den tiden. Och jag vet att jag kommer göra det den här gången också.

Be Mine - Robyn
Du är så - Martin
100 År Från Nu -Martin Stenmarck
Somewhere Over The Rainbow - Israel Kamakawiwo'ole
What Can I Say - Brandi Carlile
Just Breathe - Anna Nalick
Om Du Lämnade MIg Nu - Lars Winnerbäck feat Miss Li
Det Är Hon - Brolle
I'm Like A Bird - Nelly Furtado

En blandning av glatt och ledsamt passar perfekt dagar som dessa.


Finns inte så mycket att säga idag egentligen. Ingen träning, lite plugg. Kanske övningsköra senare, eller bio, The Reader(syster vann biljetter från Aftonbladet). Vi får se hur jag ska göra för jag har nu beslutsångest. Nu ska jag fixa något att käka, hörs

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0