Oh we're still the greatest

Idag har jag övningskört ännu mer. Först hemifrån till Anders, och därifrån till Kajsa. Och vet ni? Det går bra!

Till lunch åt jag 1 färsbiff 90g - 3points, 1.5 dl kokt fullkornspasta - 2points sen sallad - 0points till det. jajuste, sen 1 msk ketchup - 0.5points också. Till middag käkade jag Wokgrönsaker - 0points, fläskfilé - 3points (duoval), 1.5dl ris - 2.5points. Och då har jag alltså ätit, tillsammans med frukost - 3.5points, endast 15.5 points. Och då tyckte jag att jag skulle unna mig 1 liter popcorn - 2points. Sen har jag även tjänat 1 aktivitets-points idag eftersom jag var ute och promenerade med kajsa i en halvtimme. Så, av 19 points har jag endast ätit 17.5 och kan då spara 1.5 points till en annan dag. Woho, det blir ett glas cola till helgen!

Intressant va? Nej, det här är enda gången jag skriver såhär, tror jag. Inte speciellt intressant att läsa, men väldigt bra att skriva för min del, eftersom jag håller koll bättre då! Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen väntar sängen. Puss
Och jag vill verkligen inte börja skolan imorgon. Men som tur är har jag sovmorgon till kvart i 10. Halleluja

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0