det kallas tvivel, det där som stör

VÄDRET ÄR FANTASTISKT UNDERBART. Passade på att cykla ner på stan och äta glass på ItalianBar med Emelie och Alice. Längesen man såg Emelie så det var riktigt roligt. Alice har också fått sina glasögon. gissa om man är avundsjuk. Det är så fint med glasögon och jag har inte fel på ögonen. Knäpp på mina föräldrar, som båda har glasögon men inte gav mig glasögongenen! (; 



Tänkte bli lite mer av en lägga-upp-bilder-bloggare eftersom jagsjälv tycker att det är roligare att läsa en blogg som innehåller mycket bilder. Nu jäklar ska kameran med och upp ur väskan vid minsta sak som händer! Lägger upp lite bilder från saker som hänt den senaste månaden. Lägger upp i miniatyr, så klicka för större bild.




Idag ska vi grilla hemma hos Anders och sen får vi se vad som händer. Sugen på att övningsköra, se på innebandy eller hitta på något annat roligt. Vi får alltså se. Jag är öppen för förslag iallafall! Vi ses och hörs

En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0