You're everything I need and more

Blev väckt av mamma imorse runt 10. Åt frukost och åkte nästan direkt till Björnön med en ryggsäck med fika i! Promenerade med Tine tillsammans med mamma och Anders, samt satt på bryggan vid badet och njöt i solen. Härlig start på dagen. Nu när jag kommit hem har jag inte gjort någonting typ. Ska ut och övningsköra lite senare på eftermiddagen och sen blir det första grillningen för iår hemma hos Anders. Kyckling med rostade rotfrukter(som man gör i ugnen, 0 points!), bara för att få en smakstart på mitt nya liv. Nej, nu ska jag sortera tvätt här hemma. Roligt värre. Pussss

Vill bara lägga in den här bilden. Jag kollar nästan varje dag vilket partydjur jag är, och idag blev jag en söt gris! Titta vilken partydjur ni också är på http://www.spela.se/spel_/Animals-In-The-City.html.




Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0