Fuck you very very much

Bakar just nu en vit kladdkaka med creme fraiche-kräm med granatäpple. -->  
Det går käpprakt åt helvete om man får säga det. Först läckte formen och sen började kakan bli bränd men den var rinnig(har tillochmed lägre gradantal än rekommenderat). Skyller den misslyckade kakan på ugnen. Nu lyssnar jag på Fuck You med Lily Allen och hatar allt. På toppen av allt är jag sjukt klibbig pga vädret och nu kommer jag bli tvungen att åka förbi IcaSteens för att köpa lite mer vit choklad för att sedan göra en ny hemma hos syster.
Ska äta hemma hos syster Sandra idag med mamma, syster Lina och moster. Blir någon tacogratäng som jag absolut älskar. Sedan bär det av till Madde för lite efterrätt(misslyckade kakan) och sedan förhoppningsvis pool-volleyboll!
Nej, nu ska jag försöka göra något magiskt så kakan blir god och sen ska jag fixa mig. PUSS

Kan också säga att jag har fått redigerat den här texten säkert tre gånger eftersom jag har skrivit och stavat fel var och varannat ord. Så är det när jag pratar också. Säger bara halva ord och helt fel ord ibland. Något är allvarligt fel i huvudet på mig.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0