I'll be here when it all gets weird

Älskar verkligen musiken i Ps. I Love You. Lyssnar därför nu på Flogging Molly - If I Ever Leave This World Alive. Väldigt mysig låt. Jag gillar den skarpt.

Idag började vi med lektionerna i skolan. 8.00 hade vi spanska med Zoraida. Väldigt söt och energisk tant! Hon verkade ändå rätt bra och när hon pratade kände jag att jag ville lyssna så jag kanske till och med kan tycka spanska är kul iår. Jag hoppas på det iallafall. Vi har även haft Psykologi för första gången. Jag har velat läsa psykologi sen flera år tillbaka och vad jag upplevde idag verkar det vara ett rätt intressant ämne. Det kan alltså bli kul. Vi hade också första samhällslektionen idag, och jag har nog aldrig skrattat så mycket på en lektion på Wenströmska pga lärarens förtjänst. Nej, Fredrik var riktigt skön och det kan nog bli ett riktigt roligt halvår! Därefter var det naturB och det känns också som om det kan bli kul och intressant.

Ikväll är det match mot Kumla i K-Borg. Sist blev det förlust med 9-2(!) och nu ska vi väl försöka jämna ut. Ja, dem får iallafall inte vinna med 7 mål. Vet inte hur mycket jag kan spela eftersom mina benhinnor för mer ont än någonsin. Borde verkligen vila med Peter sa att jag skulle tacka honom om två veckor om jag bet ihop nu och spelade. Vet inte ens vad som händer om två veckor, men vi får väl se om jag tackar honom då!

Nu blir det lite käk, lite sova och sedan cykeln mot K-Borg.

Förresten kommer min mamma äntligen hem idag! Är lite trött på att sköta mig helt själv nu..

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0