I'm sick and tired of always being sick and tired

Vinst mot Falun idag med 10-9, härligt härligt. Vi var rätt få så det blev mycket spela, spelade varannat byte hela matchen och orkade. Kändes fint. Blev en tunnbrödrulle på Lappens i Hedemora efter, det satt väldigt fint. Sov hela vägen hem sen i bilen, mys.
Nu är jag sjukt trött och jag hoppas kunna sova gott ikväll. Men först Wallander med mamma och syster. Ska dricka litervis med vatten och äta kiwi. Kiwi, det är ett rätt fint namn. Skulle passa på en sköldpadda. Ja, nu heter en av sköldpaddorna här till höger Kiwi. Ska ändra någons huvudfärg, så den med annan färg på huvudet(typ ljusgrönt tror jag att jag väljer) heter numera Kiwi!

Imorgon är det skola igen och det känns inte alltför fint. Men det verkar som om jag har en kul helg framför mig iallafall, med shopping och lagfest!!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0