Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Vet ni att Coldplay spelar imorgon på Stockholms stadion och jag ska vara där och kolla på dem? Överlycklig javisst

Lyssnar på Winnerbäck nu och jag absolut älskar Som jag hade dig förut med Melissa Horn. Jag bara myser till den låten.
Idag har jag för övrigt inte gjort någonting. Eller har cyklat till gryta och vattnat Anders blommor, men annars har jag inte gjort någonting speciellt. Ätit chokladbollar och kikat på massor av dagsprogram som bara går på sommaren har jag också gjort. Kände att jag behövde en sån här dag. Har varit alldeles för trött och vresig på senare tid och jag vill vara min bästa sida imorgon då jag ska sitta i kö hela dagen!

Ikväll ska jag och mina systrar käka här hemma ensamma eftersom mamma och Anders befinner sig ca 6 timmars flygresa härifrån. Japp, de är i Azorerna och jag är inte ett dugg avundsjuk, nejnej.

Vi hörs hörni!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0