Look how they shine for you

Var på en riktigt grym Coldplay-konsert igår. Sjukt bra och sjukt roligt var det. Jag och kajsa tog bussen till Stockholm rätt tidigt för vi tänkte köa en stund innan. Dock kände vi inte för det så det blev att göra stan istället. Tyvärr hade jag packat väskan efter att sitta still och inte ha den på mig. Min nacke och rygg var inte alltför glada på mig igår kväll runt 11. Vi kom iallafall till Stadion ca 40 min innan insläpp och efter lite "smita-förbi-en-del-av-kön" kom vi rätt långt fram. Väl inne i Stadion satte vi oss nästan mitt framför scen, ca 20 meter från den. Då ringde Fredrik och vi gick och mötte upp honom och folket han var med. Fick då platser 10 meter ifrån där scenen gick ut. Men det hjälpte ju inte så mycket när 5 stycken 2-meterskillar ställde sig rakt framför en. Ibland fick jag ändå se en glimt av Chris och bandet. Äsch, det är svårt att förklara hur det var men stämningen var på topp och ibland bara skrattade jag åt ingenting eftersom det var så himla härligt!

Idag är det match klockan 16 på apalby mot Rytterne. Självklart är jag inställd på total kross men vi får se hur det går. Senast blev det ju förlust med 5-1....

PUSSSS

Det är sjukt svårt att välja en Coldplay-text till rubriken eftersom alla är så himla bra och jag vill ha någon riktigt passande! Men eftersom Yellow nog är min favorit-låt blev det en därifrån.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0