Oh and I, I wish that I could work it out

I måndags körde jag mitt hårdaste styrkepass för benen någonsin. Och nu får jag betala. Det är helt sjukt hur lite jag kan rör dem egentligen. Går som en gammal gumma. Kan knappt gå i trappor och så tappar jag balansen mest hela tiden eftersom jag inte kan spänna musklerna. Ne, såhär mycket träningsvärk är inte hälsosamt. Musklerna är ju trasiga känns det som. Får se hur det går att spela match imorgon då benen viker sig när jag försöker gå i vanlig takt..

Idag har mamma, Sandra och jag åkt runt lite. Först åkte vi till Strömsholm och käkade glass samt vandrade runt vid slotten. Sen åkte mamma och jag till Nykvarn och fikade med hallonpaj och wienerbröd! Nu ikväll har jag haft grillkväll med släkten hemma hos morbror i Brunna. Där mös jag med fåren.

Nu ska mamma och jag titta på någon Irene Huss film, vi ses hörni!

Svar till Alice - Ja, och jag skrev ju bara vad som hände? Eller förlorade du inte två matcher av två? ;)


Något att säga?
Postat av: Anonym

Tre av tre matcher om jag får be! Dock var även du delaktig i de två första...:D

2009-08-12 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0