Oh, kiss me beneath the milky twilight

Två härliga dagar i solen. Igår besöktes Kolmården tillsammans med la familia. Det var varmt, trevligt och rätt kul faktiskt. Delfinerna var absolut roligast att se på då de fått tillökning. Två stycken delfinkalvar(!) hade nämligen fötts förra året och nu fick de vara med i showen. Dock gjorde dem lite som dem ville. Ibland var de ivägen och ibland hoppade dem när de inte skulle hoppa. Men det gjorde ingenting eftersom de var så söta!
Idag har jag badat och solat vid Framnäs med Alice, Maria, Elin och elins bror och pojkvän. Det var väldigt skönt att bada fastän vattnet var så grumligt och fullt av alger tror jag. Var inte där en så lång stund, men det var alldeles lagom känner jag nu. Är trött i huvudet och om jag hade varit ute längre vet jag inte om jag hade orkat träna.
När jag kom hem från Framnäs satte jag mig ned för att läsa de sista 56 sidorna i sista Twilight-boken. Och gud så bra den var. Helt sjukt. Läste ut den på 5 dagar så är väldigt nöjd med mig själv, hade säkert kunnat läsa ut den på kanske 2-3 dagar, men då får man ju inte njuta av den.

Snart ska jag börja bege mig nedåt Apalby för fotbollsträning. Kommer bli varmt och roligt i värmen och jag ser verkligen fram emot att träna.

Äsch nu svamlar jag, pussssss


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0