Som ännu ett hinder på vägen mot den råa romantiken

Jag är sämst på att blogga för tillfället. Det händer ändå ingenting speciellt så ni missar ingenting!

Imorse promenerade jag och mamma nere vid Lögarängen i 45 minuter. Det var rätt skönt förutom att mina fötter värkte som bara den. Resten av dagen har jag inte gjort någonting. Läst lite och slappat mest. Nu har jag kört in en kladdkaka i ugnen och väntar på att den ska bli klar. Ska väl fixa mig och sedan bege mig mot Apalby och kika på tjejerna som spelar match mot Västanfors klockan 3. Ikväll blir det att fara till Rebeckas stuga och grilla med ett par tjejer. Ska bli mycket trevligt!

Nu ska jag äta lite Mariekex med smör och läsa lite till!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0