Take it slow but don't warn me

Jag älskar verkligen att vara ledig och gå upp tidigt. För att sitta och äta frukost i lugnt och ro tillsammans med mamma är ibland det bästa som finns.

De senaste dagarna har jag antingen varit för upptagen för att skriva eller för trött. Har agerat flyttgubbe och hantverkare. Men mitt rum börjar äntligen ta form och nu är "basmöblerna" på plats. Garderob, säng och sminkbord. Fint har det blivit. Nu saknas bara lite lampor, textil och hyllor, sen är rummet redo för inflyttningsfest!

Har börjat läsa fjärde Twilightboken nu, och den är helt underbar. Har endast läst 7 kapitel på två dagar, och så här sakta har jag aldrig läst en bok förut. Applåder till Emma för att hon inte läser ut boken på 24 timmar och inte kan suga i sig känslan boken ger en längre tid. Trodde först inte på Alice att boken blir bättre om man får vänta lite på den, men hon har så rätt. Borde göra såhär med allt jag gör. Har börjat lite smått med böcker och godis(köper mindre och äter sakta sakta, de senaste gångerna har jag tillochmed haft kvar godis efter filmen är slut!) och det har fungerat bättre än bra. 

Imorgon ska jag till IKEA igen för att köpa ytterligare en trådback till garderoben(har sorgligt nog kvar en till säck med kläder som ska in..) och lite klädhängare.

PUSS

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0