Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du

Idag har jag ätit lunch ute vid Tidö slott med mamma, Anders och syster. Det var riktigt gott. Jag åt kantarellgratinerad vildsvinsfilé med kokta grönsaker och potatis. Underbart gott var det allt. Mysigt att käka där ute på Tidö också. Vi åkte sedan till Lillåudden för att äta glass till efterrätt. Dock valde jag fel när jag valde kulglass. Köpte självklart blåbär och den var såklart hur god som helst, men jag valde också Körsbär och den var inte alls god. Mamma tyckte den smakade gammal sprit!
När jag kommit hem mötte jag nästan genast upp Kajsa och Madde som var ute på en promenad med Kajsas kusin Ella. Traskade runt en stund med dem. Sen gick Madde hem till sig och jag följde med Kajsa och Ella hem till Kajsa. Där hade vi lite vattenkrig och så. Därefter gick vi till Madde för att spela Pool Volley-boll. Alice var redan där och vi gick sedan och mötte upp Winge som också ville vara med! Därefter var det match. Första omgången spelade Kajsa, Alice och jag i samma lag. Winge och Madde i ett. Pinsamt nog förlorade vi. Omgång två bytte vi lag och jag hamnade med Winge och Kajsa. Självklart blev det vinst då. Alltså var det Alice som förde otur och dåligt spel med sig eftersom hon bara var i förlorande lag!

Nu på kvällen har jag tittat på film och nu sitter jag vid datorn. Ska alldeles strax börja bege mig mot tandborsten och sedan sängen!
Imorgon ryktas det om fint väder = bada och sola. På kvällen börjar innebandyn också. Ska bli riktigt roligt! Väldigt nervös är jag iallafall.. Tänk om man tappat allt liksom. Äsch, det ska nog gå bra.

Hej hopp!

Något att säga?
Postat av: alice

emma, alla som var där vet ju hur det ligger till!!

2009-08-10 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0