I don't know which way I'm going. I don't know which way I've come

Idag har jag varit ute med mosters båt hela dagen. Kom hem med en väldigt röd näsa efter ha haft den vänd mot solen heeeela dagen. Glömde att smörja in den med solkräm också. Gr8 Emma! Mälaren var iallafall väldigt skön att bada i. Hela 24 grader varmt var det. Hoppas vädret håller i sig nu så man kan fortsätta ha lata dagar på stranden eller i båten.
Igår var jag med mamma på Johannesberg. Det var också mysigt. Glömde att skriva det igår pga den misslyckade kakan. Gjorde iallafall en ny kaka hos syster Sandra och den blev verkligen riktigt god. Troligtvis är det en av mina favoritkakor! Ikväll har jag ätit grillat hemma hos Anders med familjen och sedan tittat på Boy A med Sandra. Den var riktigt bra, men ganska ledsam ändå.

Här kommer en uppdatering i bildform av vad jag sysslat med de senaste veckorna!


                                                Tjockis-Theo


              Så här kan det se ut om man tappat mobilen under sätet


                                   Det regnade i Tylösand kl 14.55


                        Kl 15.00 samma dag kunde det se ut så här


                 En söt tant shakade loss till Haaks på After Beach


                 På samma After Beach kom Gunde och Svan förbi


                                   Anders och jag lekte hantverkare..


                                   ... Tredje gången gillt är vår filosofi.


           Men det blev ändå rätt bra till slut. I spegeln kan ni även se 
                                    min nya fondvägg. Sjukt nöjd!

Allt för den här gången, ha det fint!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0