'Cause inside I realize that I'm the one confused

JAG OCH KAJSA HAR FÅTT TAG PÅ BILJETTER TILL COLDPLAY. OCH INTE VILKA BILJETTER SOM HELST, UTAN STÅPLATSER PÅ INNERPLAN! GRYMT LYCKLIG OCH GLAD!

Har fortfarande sjukt med träningsvärk. Förstår verkligen inte hur jag ska kunna spela match idag. Musklerna skriker när försöker gå fort och i trappor måste jag gå som en gammal tant! Jaja, en lång uppvärmning kanske gör susen, vad vet jag. Vet inte om jag får speltid ikväll heller, troligtvis inte. Men, det är väl vara bra.

Idag har jag lekt med kajsa. Vi bakade blåbärsmuffins och kikade lite på Guldkompassen. Nu ska jag fixa mat och sedan är det gametime!

Svar till Alice - haha, okej då. Tre av tre, men det var ändå du som förlorade flest!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0