Who needs a heart when a heart can be broken

Idag har jag varit och fikat med Mamma, Anders, Moster och Kusin i Borgåsund. Borgåsund ligger bredvid Strömsholm och det är faktiskt en riktigt mysig liten "by". Typ ett ställe där man skulle kunna bo om man ville ha lugn och ro när man blivit pensionär.

Jag och mamma har även städat idag. Nu är det skinande rent hemma, inte så ofta det är det när tre tjejer bor här, men nu är det fint! Ikväll ska Kajsa äta här och vi ska även se Kenny Starfighter! Madde kanske tittar förbi hon med.

Igår spelade jag som sagt match, och jag fick inte sitta mycket på bänken. Blev rätt mycket speltid och det gick finfint att spela. Fast på uppvärmningen gick det trögt. Musklerna ville liksom inte komma igång. Kan säga att jag såg rätt kul ut tror jag.. Matchen förlorade vi iallafall med 2-3 efter ha hämtat upp ett 0-2 underläge. Dem fick in en riktig fullträff från halva-halva och så var matchen förlorad. Matchen spelades under konstant regn.

PUSSSS

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0