Without you I’m just miles away

Då var skolan igång igen då. Hade upprop och fick information. Slutade efter ca 1 timme. Känns både jobbigt och roligt att skolan börjat igen. Skönt att ha rutiner igen, men jobbigt med alla läxor, prov och måsten. Den här veckan går vi inte efter schemat, vi ska ha olika aktiviteter. Imorgon ska vi till hemlig ort och vi har ingen aning om vi ska göra. Vi ska iallafall åka buss dit.

Sitter och lyssnar på Coldplay nu och ler för mig själv. Bara jag tänker på lördagen blir jag glad.

Igår spelade vi som sagt match mot Rytterne. Blev förlust med 1-2 men jag är nöjd iallafall. Vi var endast 12 utespelare så det blev mycket speltid. Tråkigt nog orkar jag ingenting eftersom min kondition har gått käpprakt nedåt, så det var väldigt jobbigt för mig att spela igår.
Ikväll är det träning. Vet inte om jag ska träna dubbelt eller inte, har ju så satans ont i kroppen nu hela tiden.

Nu ska jag lägga mig i soffan och blunda och lyssna ännu mer på Coldplay!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0