Your faith walks on broken glass

Vinst igår kväll med 6-2 mot Kumla. Kändes helt underbart! En utvisning blev mitt resultat för matchen. Maha

Idag har vi bara haft intro med specialidrotten och ett friskis&svettis pass med hela idrottsprogrammet. Dock satt jag på sidan pga mina benhinnor. Kul var det att kolla på iallafall, och det var ett ypperligt tillfälle att kiak lite extra på nya ettorna!

Jag har typ inte fattat att jag går i tvåan nu. Det är ju helt otroligt att jag nu endast har två år kvar i skolan. Två korta år liksom. Börjar bli lite nervös för vad jag ska hitta på sedan. Visst har jag en plan i huvudet om allt jag ska göra, men om jag verkligen gör det för vi ju se.

Nu ska jag till hälla med mamma och syster. Dock kan jag nog inte handla någonting. Kanske blir ett par tygskor, men vi får se. Funderar på att åka ner på stan med kajsa och madde lite senare också. Ikväll vet jag inte riktigt avd som händer. Kanske blir det film och mys, hoppas på det!

ciao

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0