Emma

Jag har skaffat en till blogg nu, som jag kanske börjar skriva mer på än den på blogspot.com. Men jag vet inte riktigt än. Orsaken till skapandet av den här bloggen är för att blogg.se är helt enkelt en mycket roligare sida där man själv får bestämma mer! Sen är det mycket trevligare att skriva blogginlägg här. Vet inte direkt varför det är så, känslan är väl bättre här antar jag.
Men nu ska jag sova då jag ska upp runt 8 imorgon för att städa och baka! Alice och Kajsa kommer nämligen på fika&kort besök. Så då måste det vara städat och muffins på bordet. Känner mig väldigt vuxen nu faktiskt. Annars brukar vi fika på stan, men jag har då inga pengar så jag bakar för mammas ingredienser så det blir gratis för mig!
pussssss

 


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0