Fredag

Marcus Krunegård - Jag är en vampyr. Alla bör lyssna på den låten. Sjukt bra

Imorse vaknade jag utvilad kvart i 10, innan klockan ringde. Gick upp och åt frukRst i lugn och ro samtidigt som jag läste tidningen. Sen fixade jag mig och därefter åkte jag och syster till rocklunda för att hämta upp småkusinerna. De hade åkt skridskor och behövde skjuts hem till Barkarö. Eftersom jag och syster ändå bara var hemma ställde vi självklart upp. På väg hem från Barkarö åkte jag och syster förbi McDonalds Hälla för en varsin McFlurry Lux med chokladsås och smarties. För gott.
Ikväll ska jag på VIK-AIK med syster. Efter matchen ska jag hem till Kajsa för lite film och chill. imorgon är det onödig bortamatch mot KFUM i Örebro. Hela dagen går bort då matchen börjar 16.30. Kommer hem kanske 7 på kvällen. Vi får se vad som händer då, men troligtvis bara lugnt hemma. 
Nu ska jag fixa mig och sen äre hockey! Pusssss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0