Lördag

Låten får mig bara så glad. Lägger upp länken igen, så ingen missar den!
Markus Krunegård - Jag Är En Vampyr

Finns inte så mycket att skriva idag. Vaknade av att elefanterna våningen över sprang runt som tokar och drygade sig. Vaknade alltså på helt fel sida, men nu är jag på hyfsat humör. Fick lite panik av att skolan börjar om 2 dagar. Så sjukt tråkigt. Jag vill verkligen inte tillbaka. Åker iaf till Örebro runt halv2 för match mot KFUM. Är inte allför taggad, men så äre. Ikväll är jag troligtvis ensam hemma, om ingen vill göra mig sällskap såklart. Men rätt skönt att vara själv också, men det kan bli rätt ensamt. Imorgon är det iallafall match mot Lockerud. Tror vi får stryk, men vi får se. Ska bli kul att spela iallafall, behöver en lite tuffare match inför sm som är om 7 dagar. Längtar som bara den, jag ser bara guldet nu. Behöver en till SM GULD tröja.
För er som missat det så åkte VIK på storstryk av AIK med hela 1-5. Inte så värst bra, men som tur är är VIK redan klara för kvalserien. Nu ska dem bara träna stenhårt så de åtminstonde vinner två matcher i kvalserien, haha. Igår åkte jag ju hem till Kajsa efter hockeyn. Det var trevligt. Kollade på någon typisk amerikansk tjejfilm (ni vet när den nördiga tjejen plötsligt blir vrålsnygg och får killen), inte den bästa filmen jag sett direkt, men helt okej fredagsunderhållning. Åkte hem runt 1 någongång.
Nu ska jag lägga in musik på min Ipod och sen kanske se på TV. Tänkte skriva plugga men det vet jag att jag inte kommer att göra. så, pussssss


När jag är riktigt uttråkad brukar jag ta bilen, åka ner i centrum och där hitta en jättebra parkeringsplats och sedan bara sitta i bilen. Sedan räknar jag hur många som kommer och frågar om jag är på väg att åka därifrån. - Stephen Wright

.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0