torsdag

imorse gick jag upp med tuppen klockan 8. Hade fått i uppdrag av mamma att städa lägenheten eftersom det rent sagt såg ut som en bombnedslag. Lyckades fräscha upp den riktigt bra enligt mig själv iallafall. Sen bakade jag muffins och sen kom Kajsa runt 12. Vi hade sedan fikastund med Alice, Fredrik och Carl. Vi spelade kort och mumsade på chokladmuffins och chokladbollar. Dem droppade av en efter en och den sista hade gått när klockan slog 18. Snart är det träning. Vi ska fika innan för att fira att vi vann Div2 och därmed är klara för kval i mars någongång.
Idag var det riktigt kul att baka faktiskt. Det kändes riktigt somrigt när man stod i köket och mätte upp ingredienserna. Snart är våren här och jag längtar som bara den! Hoppas verkligen att det blir en fin och solig vår utan regn.
Nu ska jag väl käka en banan och sedan dra mig mot K-Borg.
Pusssss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0