And that's what makes my life so fucking fantastic

Sitter här i stugan nu och har precis gjort vaniljsås till blåbärspajen jag gjorde runt lunch. Kajsa och Madde står och fixar lite mat till ikväll. Vi ska väl vara ambtiösa och grilla fläskfilé som ska serveras med potatishalvor i ugn, hemmagjort vitlökssmör och baguette! Till efterrätt blåbärspajen. Mm
Idag har vi käkat frukost ute i solen och sedan solat och badat nere vid sjön. Sen blev det mulet och då var det dags för lunch. Omelett blev det. Det började sedan regna och åska och då blev det att vara inomhus. För att fördriva tiden läste vi våra böcker och spelade kort. Kan stolt berätta att jag är den oslagbara 7:an-mästaren! Maha.
Det slutade tillslut att regna och då blev det bada bada bada. Cirkus 25 grader i vattnet. Inte fel alls.
Nu fixar vi med maten som sagt. Ikväll blir det godis och film. Imorgon åker vi hem runt 4 för att hinna hem till sista träningen innan Spanien(!!!).

Men det jag egentligen skulle skriva här var att jag spelade BubbleJump på Kajsas mobil och gissa hur många siffror? HELA 18 STYCKEN. Hihi är rätt stolt över mig själv!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0