And you will be my ain true love

Igår kväll bestämde jag mig för att se film och äta upp de resterande godsakerna jag köpt med mig från Spanien. Cold Mountain föll filmvalet på och herregud vad jag älskar filmen. Säkert två år sen jag sist såg den och den är lika bra nu som då. Och Jude Law är lika snygg nu som då. Självklart spolade jag förbi det i filmen som jag får dålig magkänsla av för att slippa fälla alltför många tårar. Efter filmen började jag läsa tredje Twilight-boken. Hade bara tänkt läsa lite kort och få ett smakprov. Ville vänta med boken och läsa den senare, men när jag väl börjat kunde jag inte sluta. Har läst hela morgonen nu också. Redan igenom en tredjedel av den. Oups.
Idag blir det att läsa lite mer och spela tennis med Alice. Ikväll blir det ut och springa med Kajsa. 

   Lägger in en bild som iallafall får mig att le väldigt brett!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0