Dags att ta farväl av dödens ort

Snart smäller det ju, endast 5 timmar kvar till planet lyfter här från Västerås och börjar sin färd ner mot Barcelona. Har nog packat det mesta tror och hoppas jag. Fotbollsskorna, matchtröjan och benskydden ligger i handbagaget, medan det mindre viktiga ligger fint nedpackat i resväskan. Har troligtvis med mig alldeles för mycket kläder och trots det väger min resväska endast 11 kilo. Går ju ner hur mycket mer kläder som helst! Ska nog gå ett varv här i lägenheten och kika efter något mer att trycka ner. Har planerat att inte köpa så mycket där nere. För det första börjar det bli tomt i spargrisen och för det andra får jag inte plats med mer kläder i min garderob. Men, snart får jag ju en ny, dubbelt så stor garderob och då behöver jag ju inte oroa mig för platsbrist!

Mamma och jag ska åka och handla det sista på apoteket(hudkräm, öronproppar) och på affären(godis, rakhyvlar). Måste också äta något innan jag åker till samlingen, tror inte jag får någon mat förrän vi kommer till hotellet sent ikväll. Om jag ens får det. Hemska tanke.

Imorgon spelar vi första matchen 10.20 mot antingen det amerikanska, kanadensiska eller norska laget. Jag är taggad för total kross av allt motstånd där nere iallafall. Ska nog även spräcka min nolla! Har inte gjort ett endaste litet mål på typ mja, 7 år? Men det blir väl så när man är fast som målvakt liksom.

Nu ska jag sluta svamla och börja göra något vettigt istället. Vi hörs om en vecka!

Något att säga?
Postat av: Sandra

Mål, mål, mål!!! Två stycken i samma match och allt! :-)

2009-07-08 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0