I must admit, I don’t believe in it

Ännu en dag på sommarlovet är avklarad. Eller man kanske inte borde säga avklarad eftersom det låter som om jag väntar till skolan börjar igen. Men jag hittar inget annat ord, så avklarad får det bli!
Har tvättat fönster hemma hos Anders hela dagen och lagat min godaste tomatsås någonsin. Att tvätta fönster är väldigt jobbigt kan jag tala om. Det är varmt och svettigt och man blir galen på de små små fläckarna efter målarfärg eller lim som uppstår när någon målar eller bygger en inglasad altan. Men, jag skulle nog föredra en dag till med att tvätta fönster än bara sitta hemma och inte göra någonting.
Blev också en löptur med Kajsa runt 18. Sprang väl dryg 5 kilometer. Jag har börjat fått sjukt ont i vaderna och benhinnorna nu. Först var det fötterna, när dem inte krånglar lika mycket längre ska självklart något annat börja göra ont. Jag tror verkligen att min kropp protesterar starkt när jag försöker bygga upp bättre kondition och träna mer. Min kropp vill helt enkelt inte bli/vara vältränad.

Imorgon ska jag cykla till pappa och ta en dopp i poolen. Ska umgås lite med han också tänkte jag. Senare mot eftermiddagen ska jag väl tvätta klart resten av fönsterna hemma hos Anders och därefter bär det av mot gropen med Kajsa för ett after work - dopp! Imorgon kväll ska jag umgås med Kajsa och vad jag läste på hennes blogg ska vi visst vara uppe sent så vi kan sova länge på lördagen.

Nä, nu ska jag motverka mitt nya liv och äta lite popcorn eller choklad!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0