I wanna taste you but your lips are venomous poison

Imorse spelade jag tennis med alice. Det var sjukt varmt ute och båda var väldigt sega så någon vidare bra tennis spelade vi då inte. Vi skildes åt runt 11. Resten av dagen har jag bara haft trååkigt. Usch, tredje dagen jag inte direkt gör någonting på. Är hur seg som helst, både i kroppen och i huvudet. Ikväll blir det grillning hemma hos mormor och morfar. Väldigt mys! Påminner mig om när jag var liten och var där jätteofta.

Jag hatar att inte ha något att göra. Alla antingen jobbar eller är bortresta. Jag skulle verkligen vilja ha ett jobb nu, så jag iallafall har något vettigt att göra om dagarna. Här hemma funderar jag mest på vad jag ska göra till jag ska äta nästa gång. Man går upp, äter frukost, klurar på vad man ska göra, räknar minuterna till man blir hungrig och får börja göra mat, sen äter man och sen börjar det om igen. Tråkigt var ordet ja.

Äsch, nu ska jag ta en promenad till syster och sen blir det åka till mormor och morfar. Hej så länge

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0