It’ll shake all your troubles from your worried mind

Idag har jag plockat lite i rummet. Packat ner alla mina prylar i flyttkartonger och så. Nästa vecka kommer ju målar-Nisse och då ska rummet vara tomt. Äntligen ska jag få ett fint rum så jag slipper den äckligt fula bleklila fondväggen. Kan knappt vänta till mina nya tapeter är uppe!

Sen åkte jag och Lina och köpte McDonalds med varsin plusmeny för att jag skulle få dem lila glasen. VI åkte även förbi IcaMaxi och köpte med oss en sockerbullelängd och ballerina-kakor. Därefter begav vi oss mot surahammar och mormor och morfar. Väl hemma är jag både ett antal kalorier, 1.5liter  vinbär och en väska rikare. Vinbären ska jag baka något av till på lördag då vi frå främmande hemma hos Anders.

Nu ska jag börja byta om och sedan bege mig mot rocklunda för en timmes löpning med tjejerna från laget.

Ikväll ska jag äta glass eller popcorn(eller varför inte både och) och se någon film. Imorgon ska jag fortsätta packa ur rummet och på kvällen vet jag inte vad jag hittar på.

Vi ses hörni!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0