It's full of 'I don't know's

Vad är det med mig och glass egentligen? Jag kan faktiskt inte få nog av glass. Om det finns glass i huset, har jag väldigt svårt att sluta innan den är uppäten. Om det även råkar stå en kolasås-flaska i kylen går det faktiskt inte att sluta äta.

Idag har jag övningskört och varit på IKEA med papi. Senare idag åker vi till falun där vi ska sova och sen imorgon(om det är okej väder) åker vi vidare till Leksands sommarland. Ska även ut och springa en sväng ikväll uppe i falun. Blev inget imorse eftersom jag saknar ett par springskor här hos pappa.

Nu ska jag gå ner och käka lite mer glass och börja packa till imorgon. Vi ses hörni!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0