Jag har gjort en karusell av mina känslor, där de snurrar hit och dit varenda kväll.

Sitter hemma på Gideonsberg och beundrar världens snyggaste vägg. Jag talar självklart om väggen i mitt sovrum som blivit tapetserad nu när jag varit nere i Tylösand. Är så sjukt nöjd och jag bara längtar till jag får åka runt alla möbelaffärer och hitta nya möbler! Bild åker upp imorgon, det lovar jag.

Dagen har alltså spenderats i en bil. Tylösand var både roligt och tråkigt. After Beach var kul och att träffa alice var kul medan vädret var mindre kul. En fin dag fick vi iallafall, annars var det blå på hilmen täckt av ett lager gråvita moln. Har inte direkt gjort så mycket. Badade och solade i onsdags. Det var riktigt mys att ligga i en sandyn med solglasögonen på näsan med en bra bok i handen. Att sen gå ner och svalka sig i det iskalla Kattegatt var helt underbart. Att söta vänligt sinnade maneter simmade runt en gjorde saken bara bättre! Blev en tripp in till Halmstad i torsdags men jag köpte inget eftersom kontoutdraget gav mig en chock och tvingade mig ifrån alla butiker jag ville gå in i.
God mat på olika restauranger har avnjutits samt sovande i en alldeles för varm husvagn.

Ikväll har jag ätit oxfile hemma hos Anders med mamma och syster samt tittat på Bröllopsduellen tillsammans med syster här hemma i lägenheten. Nu ska jag lägga mig för att sova första natten i mitt nytapetserade rum. Vet inte hur det ska gå då det fortfarande luktar lite tapetklister. Jaja, jag får väl drömma alldeles för konstiga drömmar inatt!

Förresten kan jag säga att jag längtar något fruktansvärt till jag ska börja läsa fjärde och sista Twilightboken. Min abstinens börjar kännas vid alltför mycket nu.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0