My head is giving me life or death, but I can't choose

Om 7 timmar åker jag. Ska faktiskt bli kul. Tittade in i husvagnen idag och maha, jag får typ hela 5 kvadratmeter space för mig själv i fyra dagar. Mysigt värre. Mysigt är att vi ska bo på ungdomscampingen(typ alla under 25 eftersom vanliga campingar inte låter dem bo där) nere i Tylösand. Blir det mycket sova dessa dagar? Nej det kan jag då inte tänka mig. Att ha en pappa som snarkar så väggarna skakar ca 5 meter från huvudkudden gör ju inte saken bättre. Äsch, jag ska inte klaga. Jag får trots allt komma iväg på någonting istället för att sitta här hemma, och sova kan man göra i nästa liv.
Har med mig kläder för kanske en vecka iallafall. Gillar att ha valmöjligheter. Oftast är det något som inte ser bra ut och då är det ju alltid bra att ha ett par ombyten med sig.
Har suttit här och försökt skriva något vettigt, men det har jag inte. Vill bara säga att marsvinet nedan är min systers. Han är verkligen en gullig liten filur och sötare blir han ju när han låter sådär!

Vi hörs på fredag eller lördag. Take care!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0