Oh, now you know I just don't care

Godmorgon!
Idag ska jag ta cykeln till gryta och tvätta fönster hemma hos Anders igen. Blev som sagt inte riktigt klar igår. Sen kanske det bär av hem till papi för en dopp i poolen. Annars stannar jag väl hos Anders och väntar in Kajsa för att sedan bege oss bort mot Hökåsen och Gropen.Ikväll ska jag först äta något gott med mamma ner mot stan. En sub nere vid hamnen skulle inte alls vara fel. Jag ska sedan vara med Kajsa troor jag iallafall. Hoppas det.

På söndag klockan 6 ska jag se Harry Potter och halvblodsprinsen på bio! Som jag längtat efter den filmen. Skulle egentligen kommit ut i oktober/november förra året(!) men blev uppskjuten eftersom de trodde fler människor skulle se den nu på sommaren.

Jag åker till Leksand och Leksands sommarland på måndag och stannar där en natt. Ska åka med papi, Lena, Mickis, Johannes och syster Lina. Ska faktiskt bli rätt kul. Visst är vi rätt gamla nu, men forsränning, go-kart och studsmattor är alltid lika kul!

Vi hörs hörrni!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0