om man hade haft tur och fått va med nån som du

Hemkommen från stugan i Fagersta. Alldeles strax träning. Kommer bli hur varmt som helst i den här värmen, men vad de sa i måndags skulle vi köra lite lugnare nu. Möte i tisdags först med fotbollen sen med innebandyn. Information om spanienresan på fotbollsmötet sen information om nästa säsong på innebandymötet. Vet inte riktigt hur jag känner inför nästkommande säsong på innebandyn. Jag vill verkligen spela innebandy, det är hur kul som helst. Men ändå är det något som ligger och skaver i bakhuvudet liksom. Vet inte riktigt vad det är, men det känns lite fel iallafall. Förhoppningsvis känns det bättre nu efter sommaren, men för tillfället är jag lite kluven.

Nej, nu måste jag visst skynda mig, samling om 25 min. Efter träningen blir det antingen hem och kika film eller åka och handla med mamma och syskon.

Simma lugnt!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0