Please spare me your sunglass-protected point of view

Sitter och spelar UNO på facebook nu. Faktiskt rätt kul om man har tråkigt.

Idag har jag spelat tennis med Fredrik. Och vet ni vad? Jo jag vann! Wihu det kan jag leva på länge. Resten av dagen har jag inte gjort mycket alls. Var ute och sprang nu på kvällen och vaderna och benhinnorna gör fortfarande ont som bara den.

Finns inte så mycket att skriva direkt. Eller vi, pappa lena och jag, planerar att åka ner till Tylösand tisdag-fredag. Men vi är kanske tvungna och tälta för vi hittar ingen ledig stuga eller hotellrum. Och jag och tälta? Det går inte. Vi får alltså se om jag följer med. Visst skulle det vara kul att träffa alice och vara någon annanstans, men att tälta? Det får vi se om jag gör. 

Nä, nu ska jag duscha och sedan leta reda på någon film att se. PUSS 

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0