så önskar jag att du var här

Imorgon åker vi då. Spanien, Barcelona, Lloret De Mar, Copa Catalunya. Mmm ska bli underbart

Idag var mamma, syster och jag och kollade på tapeter. Äntligen har jag bestämt mig för ett par. Brun "botten" med stora blommor i silver och brons. Tror det blir fint iallafall. Kruxet är bara vilken färg jag ska ha på resten av väggarna. För tillfället lutar det mot vit-beige.

Resten av dagen har jag spenderat hemma hos Anders och på gryta. Var hemma hos pappa en sväng och hjälpte han sätta upp poolen. Den är sjukt stor. För stor. Ett under att jag når upp över kanten. 23500 liter vatten rymmer den. Tar runt 3 dygn att fylla den och den tar till stor del upp hela vår gräsmatta! En monsterpool alltså.

Sen har jag självklart packat och läst som en tok. Måste läsa klart andra Stieg Larsson boken eftersom den är i "bok-form" och är tung och tar upp onödigt mycket av den totala vikten man får ha med sig(15 kg resväska, 10 kg handbagage). Jag har iallafall lagt upp halften av det jag ska ha med mig på sängen medan resten hänger och torkar lite varstans här i lägenheten. Det sista packar jag väl 10 minuter innan avfärd imorgon. Samling 16.00 på Västerås flygplats. Längtar faktiskt inte alltför mycket. Det ska ju typ åska och regna därnere har jag hört. Tråkigt.

Nej, nu ska jag prata med alice och sedan blire GODNATT!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0